گروه آموزشی طب آموز

درماپن دکتر پن مدل A1w

چرا میکرونیدلینگ ؟

میکرونیدلینگ برترین روش درمان پوستی بوده و یکبار برای همیشه انواع مشکلات پوستی را درمان میکند .

نتایج بلافاصله قابل مشاهده بوده و رفع مشکلات پوستی بدون بازگشت میباشد .

دکاربری بسیار راحتی قابل استفاده در کلینیک های پوست و زیبایی ، سالن ها ، مطب های مامای و حتی استفاده در منزل

مناطق مورد استفاده درماپن A1w

صورت ، بدن ، سر ( درماپن برای درمان تمام مشکلات پوست صورت بدن کاربرد دارد و همچنین برای رفع مشکلات موی سر هم بسیار عالی عمل میکند.)

نتایج و تاثیرات بدست آمده از روش میکرونیدلینگ با دستگاه درماپن

رفع جای جوش و اسکار

رفع جوش های فعال و غیر فعال

درمان انواع لک ها

روشن سازی و درخشان کننده پوست

رفع چین و چروک

جوانسازی

کلاژن سازی

رفع ترکهای بدن ترک های ناشی از بارداری ، خطوط استریا

رفع سیاهی زیر چشم و رفع چین و چروک دور چشم

رفع ریزش مو و کمک به بازرشد مو

تقوست فولیکولهای ساقه و ریشه مو

رفع جای بخیه و زخم

و ….

 توضیحات تکمیلی

در چند سال اخیر روش میکرونیدلینگ مکانیزه شده که با ابزاری به نام درماپن ( میکرونیدلینگ دکترپن ) که شبیه یک قلم است و تعدادی سوزن بر روی سر دستگاه تعبیه شده و با حرکت رفت و بر گشتی سوزن‌ها و جابه‌جا کردن آن، عمل سوراخ شدن پوست انجام می‌شود. در دستگاه درماپن عمق نفوذ سوزن‌ها قابل تغییر است و از ۰٫۲۵ تا ۲٫۵ میلی‌متر قابل تنظیم می‌باشد. بعلاوه سرعت ضربه زدن هم از ۲۵ تا ۹۰ ضربه در ثانیه قابل تنظیم می‌باشد، که بسیار سریع تر از درمارولر است. سوزن های درماپن یک بار مصرف هستند و تعداد آن قابل تنظیم است و بر اساس تعداد این سوزن‌ها و سرعت دستگاه تعداد ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ سوراخ در ثانیه در سطح پوست ایجاد می‌شود. درمان با درماپن بر اساس موضع درمان با سرعت های متفاوتی قابل تنظیم است که بر حسب موضع درمان تعریف می شود برای صورت ۱ تا ۵ پوست حساس ۱ تا ۳ پوست ضخیم ۴ تا ۵ بدن ۶ تا ۷٫

عمق نفوذ درماپن مدل A1W بر اساس منطقه تعریف می شود: برای پیشانی ۰٫۲۵ تا ۰٫۵ میلی‌متر برای اطراف چشم و بینی ۰٫۲۵ میلی‌متر برای چانه ۰٫۵ تا ۱ میلی‌متر و گونه ۱٫۵ میلی‌متر است. درمان استرچ مارک و جای جوش و اسکار ۱ تا ۱٫۵ میلی‌متر می‌باشد. برای زیر چشم بدلیل نازکی پوست حداقل عمق نفوذ انتخاب می شود تا از کبود شدن موضع جلوگیری شود. یکی از امتیازات درماپن نسبت به درمارولر قابل استفاده بودن آن در نقاطی است که پهنای کوچکی دارند(از قبیل لب فوقانی و اطراف بینی) و با درمارولر نمی‌توان در این نقاط میکرونیدلینگ انجام داد.

  خرید و مشاوره دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن

www.Ripegoal.com

(Visited 206 times, 1 visits today)