گروه آموزشی طب آموز

ویدئو معرفی میکروکانولا

میکروکانولا:

پزشک معالج میتواند به راحتی میکروکانولا را از طریق یک منفذ ورودی ظریف که معمولاً با یک سوزن سایز بزرگتر در پوست ایجاد میشود، وارد لایههای زیرین پوستی نموده و آن را بهراحتی زیر پوست بیمار میلغزاند و از آن طریق فیلر را بدون درد و خونریزی تزریق مینماید. نوک گرد سوزن، داخل لایههای تحتانی پوست، وارد بافت عضلانی نمیشود و در تحتانیترین لایههای پوست ، در چربیهای زیر پوست متمایل میشود. در این روش نیازی به بیحسی موضعی نمیباشد مگر در مواردی که در لب تزریق انجام شود که انقلابی در صنعت زیبائی به شمار میرود.

ویژگی های میکروکانولا:

  • طراحی و ساخته شده بر اساس استاندارد بین المللی  ISO 9626
  • دارای نوک گرد به منظور کاهش ضربه هنگام ورود به پوست و ایجاد حداقل کبودی و خونریزی
  • دارای روزنه در دیواره کانولا به منظور تزریق دقیقتر
  • تحریک کلاژنسازی در محل تزریق
  • دارای هاب در رنگهای مختلف با توجه به قطر کانولا
  • کاهش درد در هنگام تزریق
  • کاهش دفعات تزریق
  • دارای سوزن از جنس استیل ضدزنگ پزشکی304

کانولا لوله ای بسیار نازک است که می تواند به بدن وارد شود ، اغلب برای گرفتن یا خارج کردن مایع یا جمع آوری نمونه ها از آن استفاده می شود. به زبان ساده ، یک کانولا می تواند سطوح داخلی یا خارجی سوزن تروکار را احاطه کند و بنابراین طول سوزن موثر را حداقل به نصف طول سوزن اصلی کاهش دهد. به آن کانولا داخل وریدی (IV) نیز گفته می شود. اندازه آن عمدتا از 14 تا 24 گیج است. کانولا اندازه های مختلف به صورت کدگذاری شده دارد و همچنین در رنگ های مختلفی وجود دارد.

نولا به طور معمول دارای یک تروکار در داخل خود است. تروکار یک سوزن است ، که بدن را سوراخ می کند تا به فضای مورد نظر برسد. انواع مختلفی از کانولاها وجود دارد.

کانولا های داخل وریدی شایع ترین موارد استفاده در بیمارستان هستند. برای ایجاد بای پس قلبی ریوی در جراحی قلب از انواع کانولا استفاده می شود. کانولا بینی قطعه ای از لوله های پلاستیکی است که از زیر بینی عبور می کند و برای تجویز اکسیژن استفاده می شود.

برای اطلاع از تخفیف ها و محصولات جدید، به پیج اینستاگرام ما به نشانی زیر مراجعه فرمائید :

https://instagram.com/ripegoalcom?igshid=42bgkvrxccc7

برای دیدن صفحه رایپ گل، کلیک کنید.

(Visited 150 times, 1 visits today)