گروه آموزشی طب آموز

ویدئو معرفی دستگاه پلاژن 2 هندپیس (Pollogen)

دستگاه پلاژن 2 هندپیس (Pollogen)

دستگاه پلاژن 2 هندپیس از پیشرفته ترین و جدیدترین روش های لایه برداری بدون عارضه با بهترین نتایج کاهش چین و چروک همراه بوده و از بین بردنده لک های ناشی از نور آفتاب، حاملگی و همچنین بهبود دهنده ی قوام پوست می باشد.

دستگاه، تکنولوژی OXYGENO از چشمه های آب گرم طبیعی الهام گرفته شده است و با توجه به غلظت بالای دی اکسید کربن به اکسیژن رسانی پوست کمک می کند.

OxyGeneo لایه ی سطحی پوست را لایه برداری می کند و جهت آماده سازی دریافت مواد مغذی آن را فعال می کند و با استفاده از Capsugen منحصر به فرد به ما در داشتن پوستی مناسب و شاداب کمک می کند.

خرید دستگاه پلاژن (Pollogen)

فناوری Tripollar یک فن آوری اختصاصی و نو آورانه نسل سوم RF می باشد که محدودیت های تکنولوژی های دو قطبی را از میان می برد.

با این دستگاه درمان بسیار آسان بوده و اثرات کانتورینگ فوری و قابل توجه می باشد و نتایج طولانی مدتی را بدون عمل جراحی به وجود می آورد.

ویژگی های دستگاه :

_ دستگاه، به کاهش و بهبود هیپرپیگمانتاسیون کمک می کند.

_ دستگاه، مناسب برای تمام تیپ های پوست

_دستگاه، برای لایه برداری و روشن شدن پوست

_ درمان اکسیژنه برای بهبود سلولی

_ حفظ حجم پوست

آبرسانی

_ جوانسازی و نوسازی اپیدرم

_ کاهش چین و چروک

_ تایتنیک و افزایش قوام پوست

_ بهبود نتیجه سلولی اپیدرم

_ لایه برداری، جوان سازی، سفت کننده پوست

روش کار دستگاه پلاژن 2 هندپیس :

  1. تزریق: کپسوژن پوست را تمیز می کند و آن را برای تزریق مواد مغذی فعال آماده می کند: نئوریوایو برای جوانسازی و ضدپیری یا برای روشن سازی و بهبود بافت پوست و..

 

 

 

 

2.  ( اکسفولیاسیون) Infuse : قرص کپسوژن لایه بالایی پوست را اکسفولیاته می کند که بر سطح پوست مالیده و هنگام پروسه کار مورد استفاده قرار می گیرند، جذب پوست شده و با آبرسانی موجب کاهش میزان پیگمانتاسیون می شود و با افزایش قوام پوست، پوستی سرحال و شاداب را به ارمغان می آورد.

 

3. اکسیژن رسانی

دستگاه، اثر اکسیژنو حباب های co2 تولید می کند که به آرامی در سطح پوست ترکیده و یک پاسخ فیزیولوژیک ایجاد می کنند که باعث افزایش اکسیژن رسانی پوست و خونرسانی می شود.

برای اطلاع از تخفیف ها و محصولات جدید، به پیج اینستاگرام ما به نشانی زیر مراجعه فرمائید :

https://instagram.com/ripegoalcom?igshid=42bgkvrxccc7

و برای دیدن ویدیو های آموزشی دستگاه به صورت رایگان کلیک کنید.

جهت مشاهده محصول، کلیک کنید.

(Visited 163 times, 1 visits today)